SLABSAUCE Crappie Attractant |

Search:

Type: Posts; User: up2specks; Keyword(s):

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    122

    Fresh equipment + new technique = Fresh fish (aka...

    Fresh equipment + new technique = Fresh fish (aka GREAT equation) Thanks for share!

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com Fishing mobile app
  2. Replies
    10
    Views
    32

    Actually K- research reveals Bullheads have a...

    Actually K- research reveals Bullheads have a squared off tail, these clearly have v-shaped = Channel cats IMO...:fish

    u2s
  3. Replies
    10
    Views
    32

    Ketchn- Thought they were channels:juggle

    Ketchn- Thought they were channels:juggle
  4. Replies
    10
    Views
    32

    :ThumbsUp

    :ThumbsUp
  5. Replies
    14
    Views
    292

    Looks GREAT...thx fer the bird's eye...

    Looks GREAT...thx fer the bird's eye view!:popcorn
    u2s:fish
  6. Replies
    2
    Views
    260

    Looks like somebody needs to get a monkey "off...

    Looks like somebody needs to get a monkey "off his back"!:Rofl

    u2s:fish
  7. 64 months old with 1/64 % accuracy! IMHO Sent...

    64 months old with 1/64 % accuracy! IMHO

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com Fishing mobile app
  8. Thread: Lucky Day

    by up2specks
    Replies
    4
    Views
    201

    True glam shot...always heard those frogs like to...

    True glam shot...always heard those frogs like to nest in aluminum boats w/ribets! [emoji568]LOL-

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com Fishing mobile app
  9. Replies
    10
    Views
    32

    Article: Specks were a'Gobblin' !

    You can view the page at https://www.crappie.com/crappie/content.php?r=4063-Specks-were-a-Gobblin-!
  10. Replies
    10
    Views
    360

    A friend of mine downsized his freezer...says it...

    A friend of mine downsized his freezer...says it "ratios" better!lol

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com Fishing mobile app
  11. Replies
    10
    Views
    360

    Thx- I'll give you 365 days to change your...

    Thx- I'll give you 365 days to change your mind,lol. Maybe Doug's Dance?

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com Fishing mobile app
  12. Replies
    10
    Views
    360

    Specks were a'Gobblin' !

    At least that is what Turkey Tom(fishing analyst/forecaster) was apparently trying to "verbalize" just 1 mile from my launch site yesterday.


    https://youtu.be/S2ZePelsklc

    The single-pole...
  13. Replies
    13
    Views
    456

    Uh oh! Now you really went and done it...

    Uh oh! Now you really went and done it Timothy...Jessi's veins w/salt-injection destined for TN.nonono = cruel Daddy, LOL! Tx for sharing- great eats!:biggrin

    Doug
  14. Replies
    4
    Views
    222

    Box o' Chocolates

    To quote Forrest Gump "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get!":Rofl Couldn't better assess the Gulf fishing potential that avails itself on each outing. Yesterday's...
  15. Replies
    69
    Views
    2,579

    Maybe take a swig of Slab Sauce = quite the...

    Maybe take a swig of Slab Sauce = quite the attractant! j/k:Rofl
  16. Replies
    69
    Views
    2,579

    Sorry about your misfortune GS- hopes for easy...

    Sorry about your misfortune GS- hopes for easy retrieval. I may now consider NOT using my favorite pill-head underspins!:biggrin jus' sayin'...
  17. Replies
    13
    Views
    396

    That's my Go to spot also Tim-

    That's my Go to spot also Tim-
  18. Replies
    9
    Views
    270

    SA- Jus' like us people folk, comfort within our...

    SA- Jus' like us people folk, comfort within our control~RULES! Their means to our digital/push-button AC world = SHADE(eg' bridges, brushpiles, fallen timber, boat docks/piers, separately...
  19. Replies
    9
    Views
    291

    Calm before the Storm

    With the forecasted Hurricane Elsa's path being Ground Zero for my saltwater fun, I knew the high probability of success was meteorologist proven. Another slow, casual startup, coupled with Holiday...
  20. Replies
    9
    Views
    321

    Saltwater DAFFY is

    the only way to describe today's return to my saltwater s/p cast-a-thon. It's been non-characteristically almost 5 months since my last salt outing, but what a day of fun-filled "finesse" fishing....
  21. Replies
    5
    Views
    18

    Article: Crappies are "ruling" my

    You can view the page at https://www.crappie.com/crappie/content.php?r=4034-Crappies-are-ruling-my
  22. Nice to get more health answers to aid in your...

    Nice to get more health answers to aid in your comeback Linda...don't let past mismanagement "foil" your attempts at getting back w/us!
    U2S403835403836403837

    Sent from my SM-A716U using...
  23. Replies
    29
    Views
    1,267

    Dat'l work Timothy! Only being an amateur tier,...

    Dat'l work Timothy! Only being an amateur tier, I'm unfamiliar with the animal hair(Tasmanian devil??) on those obviously well-accepted hand-ties...so, for now, I'll reference those as the "razor's...
  24. Replies
    8
    Views
    366

    Cool...may have transitioned into moonshine...

    Cool...may have transitioned into moonshine "vessels"!Cool...may have transitioned into another "vessel" = Moonshine!! [emoji38]

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com Fishing mobile app
  25. Replies
    8
    Views
    366

    My new custom sled will be

    no doubt...a Barrow o' fun!!:crazy: Hopefully, I'll be able to rake 'em in while weedline long-lining! I'll be the one with the straw hat & corn cob pipe!:Rofl Appreciate any feedback on Live Scope...
  26. Replies
    7
    Views
    473

    Neither snow, nor HEAT, nor gloom of...

    Neither snow, nor HEAT, nor gloom of night...keeps mailmen from makin' their rounds, right Marvin!??:highfive:Rofl
  27. Replies
    22
    Views
    935

    That butthead could've earned a new fav theme...

    That butthead could've earned a new fav theme song = Hooked on a feeling!!:Rofl
  28. Replies
    7
    Views
    512

    Crappies are "ruling" my

    delay to my normal saltwater-switchover that religiously "used to" happen around tax day(April 15). Haven't been saltwater fishing since a trip or two in Feb.:yikes Achieving my '21 pb today could...
  29. Replies
    7
    Views
    473

    Correction Jeff...digital readout...

    Correction Jeff...digital readout w/battery(incl.)

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com Fishing mobile app
  30. Replies
    21
    Views
    914

    Not very "HOSTly" Capt. Tim...not ONE pic of your...

    Not very "HOSTly" Capt. Tim...not ONE pic of your sil Rock showin' off his well-tutored skills! Lol You DID allow him guest "1st cast" privileges, right?

    Sent from my SM-A716U using Crappie.com...
Results 1 to 30 of 100
Page 1 of 4 1 2 3 4

BACK TO TOP