PDA

View Full Version : Record Crappie



1SG
03-23-2007, 11:14 AM
Heard a 5LB 8OZ crappie was caugth on Granada. Can anyone confirm?

GRIZZ
03-23-2007, 11:38 AM
Just got off the phone with Roger Havens, owner of the Crappie Shop on Grenada lake. I asked him and he kinda laughed and said "no, no one has caught a crappie that large." I said "you would know wouldn't you" he said "yeah, if anyone caught a crappie that big from the lake I would be one of the first people to know." I bet he's right. Sounded like it was nuts in the background there. Wish I was there. :D

J White
03-23-2007, 11:52 AM
I think that rumor was what you call precognitive or some thing like that :D
It was about the one I'm gonna catch tomorrow :p ;) :D

LIL' Joe
03-23-2007, 12:00 PM
So what time will you be back so we know when to expect pictures?

J White
03-23-2007, 12:57 PM
LOL, I'm not REALLY even gonna go there,
making predictions for the trip, I mean.
The way things are going
so far, I'll be glad to just get back with all my tackle and un-drownded:D
plans all going astray. Just talked to billbob tho, he's already down there
and had one that went 2.6 but had to get off the lake cause of wind.

DENNIS BOWERS
03-23-2007, 06:34 PM
Got the same kind of rumor going on here about a 4 1/2 +.Supposed to have been caught a few weeks ago and been in the Albany paper!! LOL---No One I "ve talked to that Crappie fish"s knows anything about it..I know its sure packed our boat ramp!!!!!!

pstone
03-24-2007, 12:29 AM
Nope, no 5-8 here. It was a big rumor.